sgeppie..... A.K.A tomas schep,
sgeppie..... A.K.A tomas schep,
ey mensen, dude zoals hij, sgeppie iedereen noemde,
waarschijnlijk kent niet iedereen hem hier, dus ik wil ff snel iets zeggen,voor alle mensen die hem kenden als vriend, ga goed zitten,
sgeppie oftewel tomas is gisteravond,5 januari, niet thuisgekomen, hij is, en niemand weet waarom, voor de trein gesprongen, niemand heeft ook maar iets gemerkt dat er iets niet goed ging, hij had een vriendin, veel vrienden, ging redelijk op school, kon goed tekenen, en goed muziekmaken, er is geen afscheidsbrief, helemaal niets gevonden, ik kreeg dit vanochtend te horen, en vond, dat jullie, voor iedereen die hem kende, het moest weten,
gecondoleerd alvast,
groetjes, jordi, a.k.a yoppie3
voor de mensen die hem kende: http://sgeppie.hyves.nl/?ref=sr zijn hyves, als je er nog iets op kwijt wilt denk ik....
waarschijnlijk kent niet iedereen hem hier, dus ik wil ff snel iets zeggen,voor alle mensen die hem kenden als vriend, ga goed zitten,
sgeppie oftewel tomas is gisteravond,5 januari, niet thuisgekomen, hij is, en niemand weet waarom, voor de trein gesprongen, niemand heeft ook maar iets gemerkt dat er iets niet goed ging, hij had een vriendin, veel vrienden, ging redelijk op school, kon goed tekenen, en goed muziekmaken, er is geen afscheidsbrief, helemaal niets gevonden, ik kreeg dit vanochtend te horen, en vond, dat jullie, voor iedereen die hem kende, het moest weten,
gecondoleerd alvast,
groetjes, jordi, a.k.a yoppie3
voor de mensen die hem kende: http://sgeppie.hyves.nl/?ref=sr zijn hyves, als je er nog iets op kwijt wilt denk ik....

- Aantal berichten: 65
Registration date: 12-06-08
Re: sgeppie..... A.K.A tomas schep,
bah dit had ik nou echt niet verwacht altijd vrolijk iemand. Je kon ook altijd met hem lachen..
aan fam en vrienden gecondoleerd en sterkte
aan fam en vrienden gecondoleerd en sterkte

Zulutaart- Admin

- Aantal berichten: 74
Leeftijd: 22

niemand had dit verwacht, dat is het kutte eraan, egt ik zou er wat voor over hebben om te weten waarom die dude het deed! het enige dat bedacht is is dat hij drugs heeft genomen en kierewiet is geworden, maar das niks voor hem, hij mag dan wel maf en een metalhead zijn, dom is ie niet,

- Aantal berichten: 65
ik had het al van je gehoord,
maar nogmaals gecondoleerd
maar nogmaals gecondoleerd
mister b18- Fremennik Warrior

- Aantal berichten: 3
Leeftijd: 17
Registration date: 10-07-08
Permissies van dit forum: